Talitha Muusse

Talitha studeerde als Bedrijfskundige (Msc) af aan de Erasmus Universiteit Rotterdam op het onderwerp ‘Duurzaam Leiderschap van de Millennial Generatie’. Als ondernemer is Talitha een van de oprichters van de Duurzame Jonge 100: een platform voor jonge duurzame ondernemers en professionals. Momenteel is Talitha spreker over de onderwerpen Millennials, Generaties en Duurzaam Leiderschap, dagvoorzitter & presentator en de drijvende kracht achter de Energieboot: de accelerator voor young professionals die duur ame energieprojecten ontwikkelen! Talitha Muusse deed haar ervaring met duurzaamheid op bij MVO Nederland; eerst als stagiair en projectmedewerker en momenteel als lid vande Raad van Toezicht; hiermee was ze de jongste commissaris van Nederland. Recent lanceerde zij de stichting Blikverruimers: het eerste opleidingsprogramma in Nederland voor Young Professionals die toezichthouder of commissaris willen worden. Talitha zal u gedurende het symposium meenemen in het programma.

Andere sprekers in 2018