Interviews

Interview nieuw lid van de Raad van Advies: Kutsal Yesilkagit.

Sinds begin november heeft de Veerstichting een nieuw RvA lid erbij, Kutsal Yesilkagit! Kutsal is hoogleraar bestuurskunde & voormalig decaan van de Faculteit Governance and Global Affairs bij Universiteit Leiden. Lees hier een aantal vragen die we aan Kutsal hebben gesteld.

Interview met nieuw lid van Raad van Advies, Paul van Riessen

De Veerstichting kan zich rijk rekenen. Voyeur van ‘s lands rijksten en hoofdredacteur van de Quote, Paul van Riessen, treedt toe tot de Raad van Advies. Paul vertelt over zijn kakkineuze woonplaats, bewondering voor ondernemers, aversie tegen autoriteit, sympathie voor de Veerstichting en zijn ideeën over macht en geld.

Interview met Content & Engagement Manager bij Transformation Forums, Lenne Michiels

De Veerstichting sprak met Lenne Michiels, Content & Engagement Manager bij Transformation Forums. Transformation Forums brengt top decision makers uit zowel de publieke als private sector samen rondom grote transformatie-thema’s. In een vertrouwelijke omgeving, gefaciliteerd door Transformation Forums, gaan bestuurders het gesprek aan over duurzaamheid, digitalisering, geopolitiek en sociaal-culturele vraagstukken. Hoe is Lenne Michiels, opgegroeid in een gemoedelijk Brabants dorpje, terechtgekomen tussen de hoge piefen van deze wereld?

Van Lanschot Kempen

Shell