Wat je kunt verwachten tijdens tweedaags symposium:

• Inspirerende sprekers
  • Verrassende performances
  • Talloze ontmoetingen
  • Verschillende vernieuwende interactiemomenten
  • Uitdagende discussies
  • Driegangen diner
  • Lunch
  • Open bar

Aanmelden 45e symposium als student

Ben jij een gemotiveerde student die graag in gesprek komt met de ‘vormgevers van de maatschappij’? Kijk jij uit om twee dagen lang naar toffe sprekers en performances te luisteren en tot nieuwe inzichten en ideeën te komen met mede studenten en vormgevers?

Schrijf je dan nu via de onderstaande link in en wie weet zien wij jou op het 45e Veerstichting symposium! De aanmelding voor studenten betreft ook het maken van een opdracht omtrent ons thema! Meer informatie hierover in de link!

Aanmelden 45e symposium als vormgever

Ben jij iemand die graag vanuit je vakgebied de dialoog aangaat met enthousiaste en gemotiveerde studenten over het thema van dit jaar? Ben jij benieuwd naar optredens van inspirerende sprekers en boeiende performances? Mail dan nu uw interesse om als vormgever deel te nemen aan het symposium naar vormgevers@veerstichting.nl of bel naar het mobiele nummer +31 6 37 45 89 63.