Steun de Veerstichting

Als non-profit organisatie met ANBI-status is de Veerstichting voor haar financiën volledig afhankelijk van de steun van sponsoren en vrienden. Door de steun van sponsoren en vrienden is het voor de Veerstichting mogelijk jaarlijks een actueel maatschappelijk debat bespreekbaar te maken en ontmoetingen te creëren tussen verschillende generaties. De Veerstichting wordt voornamelijk gesteund vanwege de volgende redenen:

• Om bij te dragen aan het stimuleren van een debat omtrent een maatschappelijk gewichtig thema
  • De Veerstichting draagt bij aan de ontwikkeling van uw bedrijf, uw werknemers én uw netwerk
  • De Veerstichting brengt generaties met elkaar in contact, waarbij beide generaties van elkaar kunnen leren
  • Middels diverse events brengt de Veerstichting bedrijven in contact met uitmuntende studenten

Ik wil de Veerstichting steunen

Biopartner