Thema 2018

Agnes Nairn

Agnes Nairn is professor in de marketing aan de vooraanstaande EM-Lyon Business School. Voorheen gaf zij onder andere les aan Hult International Business School en de Rotterdam School of Management. Mevrouw Nairn neemt zitting in de raad van bestuur van The International Journal of Market Research en is tevens panellid in een aantal expert panels voor de Britse overheid. Haar onderzoek richt zich op de effecten van marketing op kinderen.

Bekijk het verhaal van Agnes Nairn op het Veerstichting symposium

Andere sprekers in 2012


Partners

Randstad

Shell

Liberty Global

European Union

*Gefinancierd door de Europese Unie. De hier geuite opvattingen en meningen komen echter uitsluitend voor rekening van de auteur(s) en geven niet noodzakelijkerwijs die van de Europese Unie of het Nationaal Agentschap weer. Noch de Europese Unie, noch het Nationaal Agentschap kan ervoor aansprakelijk worden gesteld.


Cultiveer

Statenhaghe

a.s.r

Janivo Stichting

Societeit De Witte


Activeer

ECP


Natura Sponsoring
 +31 06 22035037