Studenten

Deelnemen als student

De helft van onze 500 deelnemers zijn studenten van hogescholen en universiteiten in Nederland en Vlaanderen. Als student kun je je opgeven voor het symposium door middel van een aanmeldopdracht. Daarnaast kan je ervoor kiezen om je CV in te leveren om kans te maken om geselecteerd te worden voor een plek aan tafel bij ons recruitmentdiner (Verse VIS-diner) met onze partners. De selectie voor het symposium staat geheel los van de selectie voor het recruitmentdiner. Het Veerstichting symposium is de gelegenheid om je te laten inspireren door interessante sprekers en bijzonder ontmoetingen met onze zogenoemde vormgevers van de maatschappij. Vind jij het leuk om met de leiders van vandaag te sparren over maatschappelijk vraagstukken en wil je actief deelnemen aan de vele interactieve momenten? Geef je dan nu op voor het 41e Veerstichting symposium!

Aanmelden als student

Een inclusievere Veerstichting

Sinds 1979 vindt de Veerstichting zichzelf keer op keer opnieuw uit. Juist wanneer men denkt te weten wat er te verwachten valt, verbazen, verrassen en verbluffen wij onze deelnemers. Tegelijkertijd moeten ervaringen en inzichten uit het verleden ons doen inzien waar een grote uitdaging voor de Veerstichting nog ligt: inclusiviteit. Iedereen met een liefde voor het maatschappelijk debat en expertise in het eigen vakgebied is welkom en moet zich welkom vóélen bij de Veerstichting. Iedereen. Het Veerstichting symposium is namelijk niet alleen een ontmoeting tussen generaties en vakgebieden, maar ook tussen culturele zienswijzen en achtergronden. Wanneer er verzoeken zijn op het gebied van dieet of voorzieningen voor andersvaliden of visueel dan wel auditief beperkten, horen wij dit heel graag. Het is ons streven dat iedere deelnemer van het 41e Veerstichting symposium zich niet alleen geïnspireerd, verbonden en bewogen voelt, maar ook volkomen welkom!

Take away

Van den berch van Heemstede