ONTDEK HET VEERSTICHTING SYMPOSIUM

Wat je kan verwachten

Brug tussen Generaties: Sinds 1979 brengt de Veerstichting jonge studenten en maatschappelijke vormgevers samen om de dialoog te bevorderen.

Unieke Ontmoetingen: Ontdek een diversiteit aan achtergronden en interesses tijdens unieke ontmoetingen, van CEO tot kunstenaar.

Inspirerende Interacties: Geloof in de kracht van menselijke interacties voor nieuwe inzichten en inspiratie, met nationale en internationale topsprekers.

Symposium in Leiden: Tweedaags symposium biedt een platform voor 250 studenten en 250 vormgevers, met prikkelende sprekers, performances en werkgroepen.

Thema's die Inspireren: Jaarlijks staat een maatschappelijk thema centraal, stimulerend voor levendige discussies en vernieuwende inzichten.

“Ik ervaar de Veerstichting als een katalysator. Alle ideeën en plannen die hier worden gewisseld, versterken elkaar door bijzondere ontmoetingen. Ga er heen.”
- Justus Bruns