Verse VIS-diner

Introductie

Naast het symposium en lokale VeerEvents organiseert de Veerstichting de jaarlijkse Talent Pool. Dit is een pool van de meest getalenteerde studenten die in aanmerking komen voor de business events van onze sponsoren. Het doel hierbij is om de verbinding tussen studenten en bedrijven te optimaliseren door een originele kennismaking te faciliteren.

Inhoud Talent Pool

• Deelname aan het Verse VIS-diner (recruitmentdiner met een workshop)
  • Word op de hoogte gehouden van interessante bedrijvendiners, workshops, inhousedagen e.d. van sponsoren

Verse VIS-diner

Het Verse VIS-diner is meer dan een recruitmentevenement. VIS staat voor ‘Very Important Student’. Het is een avond waar bedrijven op een originele manier kennis kunnen maken met de studenten van de Talent Pool aan de hand van een verhaal van een bekende spreker en een verrassend intermezzo. Voorafgaand aan het diner organiseren de bedrijven interessante workshops om de studenten inzicht te geven in de bedrijfscultuur. Het diner zal plaatsvinden op 23 april 2020 op een bijzondere locatie.

Een inclusievere Veerstichting

Sinds 1979 vindt de Veerstichting zichzelf keer op keer opnieuw uit. Juist wanneer men denkt te weten wat er te verwachten valt, verbazen, verrassen en verbluffen wij onze deelnemers. Tegelijkertijd moeten ervaringen en inzichten uit het verleden ons doen inzien waar een grote uitdaging voor de Veerstichting nog ligt: inclusiviteit. Iedereen met een liefde voor het maatschappelijk debat en expertise in het eigen vakgebied is welkom en moet zich welkom vóélen bij de Veerstichting. Iedereen. Het Veerstichting symposium is namelijk niet alleen een ontmoeting tussen generaties en vakgebieden, maar ook tussen culturele zienswijzen en achtergronden. Wanneer er verzoeken zijn op het gebied van dieet of voorzieningen voor andersvaliden of visueel dan wel auditief beperkten, horen wij dit heel graag. Het is ons streven dat iedere deelnemer van het 41e Veerstichting symposium zich niet alleen geïnspireerd, verbonden en bewogen voelt, maar ook volkomen welkom!

Take away

Van den berch van Heemstede