Veertueel Verbonden

Waar de Veerstichting staat voor de fysieke ontmoeting tussen verschillende generaties en zorg draagt voor de verbindingen tussen hen, zijn wij er ons nu zeer bewust van dat het fysieke aspect van deze verbinding op dit moment niet de juiste vorm is in de huidige omstandigheden. Dit betekent niet dat we stoppen met inspireren, verbinden en bewegen, maar wel dat we hiervoor andere manieren voor moeten vinden. De Veerstichting blijft daarom ‘Veertueel Verbonden’.

Op vrijdag 19 juni vindt van 16:00 tot 18:15 ons online evenement Veertueel Verbonden plaats. Deze middag zal je ondergedompeld worden in ons thema ‘Wie is hier verantwoordelijk?’. Een vraag waar je juíst nu dagelijks nog meer mee geconfronteerd wordt.

Het programma bestaat uit gesprekken met interessante sprekers, indrukwekkende performances en verrassende interactiemomenten. Zoals altijd bij de Veerstichting zijn de deelnemers een onmisbaar element.

Grijp jij de kans om vanuit huis die ene scherpe vraag aan de spreker te stellen? Durf jij het aan dit jaar virtueel met de Veerstichting in contact te komen? Heb jij ook VeerG? Kijk nu live met ons mee en ontdek het!

Kijk hier live mee!

Een inclusievere Veerstichting

Sinds 1979 vindt de Veerstichting zichzelf keer op keer opnieuw uit. Juist wanneer men denkt te weten wat er te verwachten valt, verbazen, verrassen en verbluffen wij onze deelnemers. Tegelijkertijd moeten ervaringen en inzichten uit het verleden ons doen inzien waar een grote uitdaging voor de Veerstichting nog ligt: inclusiviteit. Iedereen met een liefde voor het maatschappelijk debat en expertise in het eigen vakgebied is welkom en moet zich welkom vóélen bij de Veerstichting. Iedereen. Het Veerstichting symposium is namelijk niet alleen een ontmoeting tussen generaties en vakgebieden, maar ook tussen culturele zienswijzen en achtergronden. Het is ons streven dat iedere deelnemer van de 41e editie zich niet alleen geïnspireerd, verbonden en bewogen voelt, maar ook volkomen welkom!

Take away