Talent Pool

Introductie

Naast het symposium en lokale VeerEvents organiseert de Veerstichting de jaarlijkse Talent Pool. Dit is een pool van de meest getalenteerde studenten die in aanmerking komen voor de business events van onze sponsoren. Het doel hierbij is om de verbinding tussen studenten en bedrijven te optimaliseren door een originele kennismaking te faciliteren.

Inhoud Talent Pool

• Deelname aan het Verse VIS-diner (recruitmentdiner met een workshop)
  • Word op de hoogte gehouden van interessante bedrijvendiners, workshops, inhousedagen e.d. van sponsoren

Verse VIS-diner

Het Verse VIS-diner is meer dan een recruitmentevenement. VIS staat voor ‘Very Important Student’. Het is een avond waar bedrijven op een originele manier kennis kunnen maken met de studenten van de Talent Pool aan de hand van een verhaal van een bekende spreker en een verrassend intermezzo. Voorafgaand aan het diner organiseren de bedrijven interessante workshops om de studenten inzicht te geven in de bedrijfscultuur. Het diner zal plaatsvinden op 31 mei 2018 op een bijzondere locatie.

ING

AEGON