Programma 2019

Toegangsbewijs

Op het symposium zal bij aankomst een persoonlijke badge voor je klaarliggen. Dit is je toegangsbewijs voor de rest van het symposium. Mocht je alleen op vrijdag aanwezig zijn, dan kan je de badge vrijdagochtend bij de garderobe ophalen. Je krijgt van tevoren dus geen bewijs toegestuurd.

Programma

Op woensdagavond 19 september word je om 20:30 uur verwacht in het Academiegebouw, op Rapenburg 67-73, te Leiden. Hier zal het symposium voor alle studenten geopend worden door een bijzondere spreker, op de zogeheten Student Conference. Na de Student Conference zal er een gezellige borrel plaatsvinden op loopafstand van het Academiegebouw.

Donderdag 20 september zal het symposium al vroeg van start gaan in de Pieterskerk. Vanaf 8:00 zal er een ontbijt voor je klaar staan, waarna we om 8:45 van start zullen gaan met de bijzondere opening. We verzoeken je om op tijd te komen, om wachttijden bij binnenkomst te voorkomen.

Op vrijdag 21 september ben je vanaf 08:30 uur welkom in de Pieterskerk voor wederom een lekker ontbijt en starten we om 08.45 uur met het programma. Graag zouden we je willen vragen om voor uiterlijk 09:00 uur in de Pieterskerk aanwezig te zijn.

Hieronder vind je het definitieve programma. Kijk op onze website voor meer informatie over onze sprekers of programmaonderdelen.

Dresscode

De dresscode voor het gehele symposium is tenue de ville.

Adres

Het adres van de Pieterskerk is Pieterskerkhof 1A, 2311 SP, Leiden (noordzijde). De kerk kunt u betreden vanaf de westzijde.

Allergieën/Dieetwensen

Heb je nog niet je dieetwensen doorgegeven? Doe dit dan nog snel door te mailen naar studenten@veerstichting.nl.

ING

AEGON