Pitchdag

Introductie

Dit jaar introduceert de Veerstichting een nieuwe aanmeldoptie voor studenten om deel te nemen aan het symposium: de Pitch. Studenten met een goed idee voor een start-up met maatschappelijk rendement maken niet alleen kans op deelname aan het symposium in september, maar ook om uitgenodigd te worden voor de Veerstichting Pitchdag.

Deelname

Vereisten

• Pitch je idee in een filmpje van maximaal 5 minuten of beschrijf je idee in maximaal 700 woorden (Powerpoint, poster, Word bestand, infographic, etc.)
  • Het idee moet gerelateerd zijn aan het thema van 2018
  • Het idee heeft een maatschappelijk doel en is daadwerkelijk in de praktijk te brengen

Winnaars

• De beste pitches worden uitgenodigd op de Veerstichting Pitchdag
  • De winnaar wordt bekend gemaakt op het symposium en krijgt €1000,- om het idee uit te voeren
  • De deadline voor het aanmelden voor studenten voor het symposium 2018 en de Pitchdag moet nog bekend worden

Pitchdag

De pitches worden beoordeeld door een professionele jury van succesvolle ondernemers. Voor de studenten die worden geselecteerd voor deelname aan het symposium in september, wordt er de Pitchdag georganiseerd op het hoofdkantoor van partner A.T. Kearney. Onder begeleiding van de jury en A.T. Kearney zullen de studenten deze dag de mogelijkheid krijgen om hun idee te pitchen en te verbeteren. De datum van de Pitchdag wordt binnenkort bekend gemaakt.

Pitchjury 2018

De pitchjury van 2018 wordt binnenkort bekend gemaakt.

ING

AEGON