Talent Pool

Introductie

Naast het symposium en lokale Veerevents organiseert de Veerstichting de jaarlijkse Talent Pool. Dit is een pool van de meest getalenteerde studenten die in aanmerking komen voor de business events van onze sponsoren. Het doel hierbij is om de verbinding tussen studenten en bedrijven te optimaliseren door een originele kennismaking te faciliteren.

Inhoud Talent Pool

• Deelname aan het Verse VIS-diner (recruitmentdiner met een workshop)
  • Word op de hoogte gehouden van interessante bedrijvendiners, workshops, inhousedagen e.d. van sponsoren

Verse VIS-diner

Het Verse VIS-diner is meer dan een recruitmentevenement. VIS staat voor ‘Very Important Student’. Het is een avond waar bedrijven op een originele manier kennis kunnen maken met de studenten van de Talent Pool aan de hand van een verhaal van een bekende spreker en een verrassend intermezzo. Voorafgaand aan het diner organiseren de bedrijven interessante workshops om de studenten inzicht te geven in de bedrijfscultuur. Het diner vindt altijd plaats op een bijzondere locatie. De datum voor het Verse VIS-diner moet nog bekend worden.

Deelname studenten

Ben jij een getalenteerde student? De Veerstichting is op zoek naar ambitieuze top-studenten die het leuk vinden om op een originele manier kennis te maken met bedrijven.  Na deelname aan de Talent Pool word je automatisch lid van het Veerstichting Talent Pool netwerk.

Deelnemen aan de Talent Pool? Studenten kunnen zich aanmelden door bij de toelatingsopdracht voor het symposium hun curriculum vitae mee te sturen. De deadline voor het aanmelden voor studenten voor het symposium 2018  en Talent Pool 2018 moet nog bekend worden.

Deelnemende bedrijven

De bedrijven die deel hebben genomen aan de Talent Pool 2017 zijn: