VeerEvent Rotterdam

Tijdens het Veerstichting evenement in Rotterdam zijn alle aanwezigen door Allard Friedrich (Club van Rome), Hans Scheepmaker (Roadmap Next Economy, Gemeente Rotterdam) en Rachelle Eerhart (Rechtstreex) wakker geschud over de noodzaak om op de korte termijn de duurzaamheid problemen aan te pakken. Uitstellen zal grote gevolgen hebben voor de kwetsbare, toekomstige generaties. Alle drie de sprekers hadden een eigen kijk op de vraagstukken, en de conclusie van de avond was dan ook dat iedere organisatie en ieder individu zijn eigen manier een bijdrage aan de ontwikkelingen kan leveren, maar dat het wel belangrijk is om je kwetsbaar op te stellen en je af te vragen op welke manier jij wil en kan bijdragen! Samenwerken en in gesprek gaan met elkaar zijn essentiële kenmerken voor het huidige debat en tijdens het evenement hebben wij hier eerste kleine stapjes in kunnen maken. Het was een avond vol dialoog, eyeopeners en bewustwording!

VeerEvent Wageningen

ING