Programma 2019

'Grenzen aan Maakbaarheid?'

Donderdag: 12:00 uur tot 22:30 uur

Vrijdag: 08:45 uur tot 18:00 uur

Dit jaar vangt het symposium voor het eerst in de middag aan, zodat je eventueel ‘s ochtends nog kan werken op donderdag 13 juni. Vanaf 12:00 uur zal er een lichte lunch voor je klaar staan in de Pieterskerk. Om 13:00 uur gaan we van start met de bijzondere opening. We verzoeken je om op tijd te komen, om wachttijden bij binnenkomst te voorkomen.

Op vrijdag 14 juni ben je vanaf 08:45 uur welkom in de Pieterskerk voor een lekker ontbijt en starten we om 09:15 uur met het programma. Graag zouden we je willen vragen om voor uiterlijk 09:00 uur in de Pieterskerk aanwezig te zijn.

Toegangsbewijs

Na het voltooien van je inschrijving en betaling ontvangt je een persoonlijk e-ticket met unieke QR-code. Uw e-ticket is persoonsgebonden en niet overdraagbaar aan derden. Laat op vertoon van je geldige identiteitskaart je QR-code scannen bij aanvang van het symposium om toegang te verkrijgen tot de Pieterskerk.

Adres

Het adres van de Pieterskerk is Pieterskerkhof 1A, 2311 SP, Leiden (noordzijde). De kerk kunt u betreden vanaf de westzijde.

Routebeschrijving vanaf Leiden Centraal:

Loop naar het noordoosten op het Stationsplein, richting de Stationsweg. Volg de Stationsweg richting het centrum naar de Rijnsburgerbrug. Weg vervolgen naar de Steenstraat. Sla linksaf naar de Blaauwpoortsbrug. Sla rechtsaf naar de Prinsessekade. Weg vervolgen naar Kort Rapenburg. Sla linksaf naar de Breestraat. Sla rechtsaf naar de Schoolsteeg. Ga rechtdoor op de Gerecht. Weg vervolgen naar de Muskadelsteeg. Sla linksaf naar het Pieterskerkhof.

Allergieën/Dieetwensen

Heb je nog niet je dieetwensen doorgegeven? Doe dit dan nog snel door te mailen naar studenten@veerstichting.nl of vormgevers@veerstichting.nl.

Sprekers 2019

Blake Leeper

Jamie Susskind

Eric Smit

Claartje Kruijff

Casper Thomas
Dagvoorzitter

Marwa Al-Sabouni

Paul Scheffer

Alexander Kwasniewski

Zie daarnaast ons thema om u alvast in te kunnen lezen in het thema van het 40ste Veerstichting symposium.

ING

Loyens & Loeff