OFF LINE

Deelnemen vormgevers

De 250 deelnemende niet-studenten aan het VeerStichting symposium noemen wij ook wel de ‘vormgevers van de maatschappij’. In deze groep vinden we mensen uit het  bedrijfsleven, overheid, wetenschap, kunst, belangenorganisaties, media en andere sectoren.

Symposium-kaart

Met de aanschaf van een Symposium-kaart heeft u twee dagen toegang tot alle activiteiten omtrent het symposium van de VeerStichting. Wij bevelen deze optie van harte aan om zo de volledige ervaring mee te krijgen die het symposium u zou kunnen bieden.

• Het tarief voor een Symposium-kaart bedraagt €499,- (incl. BTW)

Duo-kaart

Als u voor de optie Duo-kaart kiest stelt de stichting u in staat om een vormgever van de maatschappij uit te nodigen die niet over de middelen beschikt om een normaal toegangsbewijs te betalen. U kunt contact opnemen met de stichting om door te geven wie deze persoon is.

• Het tarief voor een Duo-kaart bedraagt €899,- (incl. BTW)

Dagkaart

Als u voor de optie ‘dagkaart donderdag of vrijdag’ kiest, kunt u op de dag naar keuze een bezoek brengen aan het symposium. De donderdag is duurder, aangezien hierbij het diner op donderdagavond inbegrepen is.

• Het tarief voor een Dag-kaart op donderdag bedraagt €349,- (incl. BTW)
  • Het tarief voor een Dag-kaart op vrijdag bedraagt €299,- (incl. BTW)

Overig

Voor sommige mensen geldt dat wij een alternatief tarief aanbieden. Wilt hiervoor in aanmerking te komen? Vermeld dit dan in uw interesse e-mail die u via de onderstaande knop naar Christine Mertens (Marketing & Vormgevers) kunt versturen.

Aanmelden

Om de kwaliteit en de relevantie van de gedachtewisseling tussen alle aanwezigen te waarborgen, nodigt de VeerStichting de vormgevers gericht en op persoonlijke titel uit. Ook binnen deze groep wordt er gestreefd naar diversiteit zodat de ontmoeting tussen alle deelnemers, jong en oud, verfrissend en inspirerend zal zijn door de combinatie van verschillende invalshoeken.

Bent u zo’n vormgever en bent u geïnteresseerd in deelname aan het VeerStichting symposium? Lees dan de volgende stappen:
  1. Maak uw interesse kenbaar via onderstaande knop door te mailen naar Christine Mertens: deelnemers@veerstichting.nl
  2. Stel u kort voor: wie bent u, wat doet u, wat is uw leeftijd en wat is (in één zin) uw blik op het thema?
  3. Uw interesse wordt in behandeling genomen
  4. Geselecteerd? Dan ontvangt u een uitnodiging! Hopelijk treffen we elkaar in september

Aanmelden als vormgever