OFF LINE

Deelnemen

Aan het VeerStichting symposium nemen ieder jaar 250 topstudenten en 250 inspirerende denkers deel. De studenten zijn over het algemeen in de laatste fase van hun studie en afkomstig van Nederlandse en Vlaamse universiteiten.

De studenten worden geselecteerd op basis van de volgende opdrachten:

• Een pitch voor een start-up
  • Een thematisch essay van maximaal 700 woorden
  • Een design. Bijvoorbeeld een film, foto, poster, installatie of maquette, gerelateerd aan het thema

De aanmeldingen van de studenten zullen worden beoordeeld door een jury. Voor meer informatie over deze opdrachten: zie deelnemen studenten

Vormgevers

De 250 inspirerende denkers noemen wij ook wel de ‘vormgevers van de maatschappij’. In deze groep vinden we de ‘leiders van vandaag’; mensen uit bedrijfsleven, overheid, wetenschap, kunst, belangenorganisaties, media en andere sectoren. Om de kwaliteit en de relevantie van de gedachtewisseling tijdens het symposium te waarborgen, nodigt de VeerStichting vormgevers gericht en persoonlijk uit.

Wilt u deelnemen aan het 38e VeerStichting symposium? Klik dan voor meer informatie op onderstaande knop

Deelnemen als vormgever

Studenten

Ben jij student aan de universiteit, kunstacademie, conservatorium, KIM of KMA? Dan kun jij deelnemen aan het jaarlijkse symposium! De aanmeldingsdeadline is 1 mei 2017. Wil je alvast de sfeer van het symposium proeven in je eigen studentenstad? Kijk hier voor meer informatie over de lokale Veer events.

Wil jij deelnemen aan het 38e VeerStichting symposium? Klik voor meer informatie op de onderstaande knop

Deelnemen studenten