Nieuws van de VeerStichting

Winnen: 5×2 kaarten voor première La Forza Del Destino van De Nationale Opera

Studenten opgelet! Dit jaar is een speciale samenwerking tot stand gekomen tussen de VeerStichting en Nationale Opera & Ballet. Heb jij altijd al een keer één van de bijzondere voorstellingen willen bezoeken van De Nationale Opera? Pak dan nu je kans! De VeerStichting mag 5×2 kaarten weggeven voor de première van de opera La Forza del Destino van Giuseppe Verdi op 9 september 2017.

Het verhaal

Het noodlot slaat ongenadig hard toe. Tegen de achtergrond van een oorlog ontspint zich een familieconflict met fatale afloop.

Al in het eerste bedrijf van La Forza del Destino staat de tragische heldin voor een onmogelijke opgave: de keuze tussen Don Alvaro, op wie ze smoorverliefd is, en de nagedachtenis van haar vader, die per ongeluk door Alvaro is gedood.

In het verhaal verloopt de tijd sprongsgewijs, waardoor het stuk niet gemakkelijk te ensceneren is. De Forza heeft grote invloed gehad als voorloper van het ‘patchwork-drama’ en is van grote betekenis geweest voor de ontwikkeling van met name de Russische opera.

Kijk voor meer informatie over La Forza Del Destino op de website van De Nationale Opera

Deelname

Wil jij kans maken op twee kaarten voor deze prachtige voorstelling? Je kan als volgt deelnemen met deze actie:

1. Kijk in je omgeving naar interessante vormgevers
  2. Vertel ze over de VeerStichting en breng ze op de hoogte van deze actie
  3. Breng hem/haar met ons in contact door te mailen naar deelnemers@veerstichting.nl, o.v.v. ‘opera actie’

Deelnemen kan tot 1 augustus 2017.