Vormgevers

Deelnemen als vormgever

Het deelnemersveld van het Veerstichting Symposium bestaat elk jaar voor de helft uit ambitieuze topstudenten van alle Nederlandse en Vlaamse universiteiten en hogescholen. De andere 250 kaarten zijn bestemd voor de zogenoemde ‘vormgevers van de maatschappij’ die persoonlijk worden uitgenodigd. Waar studenten de leiders van de toekomst zijn, hebben onze vormgevers zich reeds bewezen als de leiders van vandaag. Vormgevers hebben binnen hun vakgebied een grote maatschappelijke impact, gaan graag het gesprek aan met de jongere generatie en zijn afkomstig uit alle takken van de samenleving, waaronder het bedrijfsleven, de overheid, de wetenschap, belangenorganisaties en de werelden der kunst, sport, tech en media.

Als vormgever word je op het 42e Veerstichting Symposium in contact gebracht met gemotiveerde studenten en andere betrokken vormgevers. Ben of ken jij iemand die een interessante bijdrage aan het symposium zou kunnen leveren als vormgever? Draag nu iemand aan door zijn of haar contactgegevens op te sturen, of mail naar Wies Schreurs op vormgevers@veerstichting.nl als u interesse heeft.

Kaartprijzen

Soort Prijs
Veerkaart €119,-
Cultuurkaart €69,-

De prijzen zijn inclusief BTW.

NB: dit jaar neem je deel aan het 42e Veerstichting Symposium door aan te schuiven bij een VeerTafel op 24 juni. De kaartsoorten en prijzen wijken daarom af van de kaartprijzen in andere jaren.

* Cultuurkaart

Om diversiteit binnen het deelnemersveld aan te moedigen, komen enkele vormgevers in aanmerking voor de Cultuurkaart. Wij bieden hiermee de mogelijkheid een kaart aan te schaffen voor een gereduceerd tarief, indien je werkzaam bent binnen de kunst- en cultuursector of bij een belangenorganisatie. Indien je graag aanspraak zou willen maken op de Cultuurkaart vragen wij je dit toe te lichten.

Restitutieregeling:

Tot 7 mei 2021 kunnen wij uw kaart in zijn geheel restitueren, mocht u onverhoopt verhinderd zijn op 24 juni 2021. Daarna is het helaas niet meer mogelijk om uw deelname kosteloos te annuleren en moeten wij gemaakte kosten in rekening brengen. Onze restitutieregeling is als volgt:

Normale kaart

• Restitutie van symposiumkaart tot 21 mei 2021: €89,-.
  • Restitutie van symposiumkaart tot 5 juni 2021: €59,-.
  • Vanaf 5 juni 2021 is er helaas geen mogelijkheid tot restitutie meer.

Cultuurkaart

• Restitutie van symposiumkaart tot 21 mei 2021: €49,-.
  • Restitutie van symposiumkaart tot 5 juni 2021: €35,-.
  • Vanaf 5 juni 2021 is er helaas geen mogelijkheid tot restitutie meer.

Indien u verhinderd bent, zoeken wij graag samen met u naar een gepaste oplossing. Het is mogelijk een geschikte kandidaat voor te dragen om uw kaart over te nemen. In dit geval hoeft u geen gebruik te maken van de restitutieregeling.

Wanneer de VeerTafels in zijn geheel niet fysiek doorgang kunnen vinden als gevolg van de coronamaatregelen, kunt u kiezen voor volledige restitutie, of voor een deelnamekaart voor de online versie van ons symposium en restitutie van het overige bedrag. Heeft u vragen hierover, mail dan naar info@veerstichting.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Coronamaatregelen

GreenbergTraurig