Vormgevers

Deelnemen als vormgever

Het deelnemersveld van het Veerstichting Symposium bestaat elk jaar voor de helft uit ambitieuze topstudenten van alle Nederlandse en Vlaamse universiteiten en hogescholen. De andere 250 kaarten zijn bestemd voor de zogenoemde vormgevers van de maatschappij. Waar studenten de leiders van de toekomst zijn, hebben onze vormgevers zich reeds bewezen als de leiders van vandaag. Vormgevers hebben binnen hun vakgebied een grote maatschappelijke impact en zijn afkomstig uit alle takken van de samenleving, waaronder het bedrijfsleven, de overheid, de wetenschap, belangenorganisaties en de werelden der kunst, sport, tech en media.

Een inclusievere Veerstichting

Sinds 1979 vindt de Veerstichting zichzelf keer op keer opnieuw uit. Juist wanneer men denkt te weten wat er te verwachten valt, verbazen, verrassen en verbluffen wij onze deelnemers. Tegelijkertijd moeten ervaringen en inzichten uit het verleden ons doen inzien waar een grote uitdaging voor de Veerstichting nog ligt: inclusiviteit. Iedereen met een liefde voor het maatschappelijk debat en expertise in het eigen vakgebied is welkom en moet zich welkom vóélen bij de Veerstichting. Iedereen. Het Veerstichting symposium is namelijk niet alleen een ontmoeting tussen generaties en vakgebieden, maar ook tussen culturele zienswijzen en achtergronden. Het is ons streven dat iedere deelnemer van de 41e editie zich niet alleen geïnspireerd, verbonden en bewogen voelt, maar ook volkomen welkom!

Take away