Deelnemen als vormgever

Het deelnemersveld van het Veerstichting Symposium bestaat elk jaar voor de helft uit ambitieuze topstudenten van alle Nederlandse en Vlaamse universiteiten en hogescholen. De andere 250 kaarten zijn bestemd voor de zogenoemde vormgevers van de maatschappij. Waar studenten de leiders van de toekomst zijn, hebben onze vormgevers zich reeds bewezen als de leiders van vandaag. Vormgevers hebben binnen hun vakgebied een grote maatschappelijke impact en zijn afkomstig uit alle takken van de samenleving, waaronder het bedrijfsleven, de overheid, de wetenschap, belangenorganisaties en de werelden der kunst, sport, tech en media.

Als vormgever word je op het 41e Veerstichting Symposium in contact gebracht met gemotiveerde studenten, inspirerende sprekers en andere betrokken vormgevers. Deelname aan het Veerstichting Symposium is een onvergetelijke, onderdompelende en onthullende ervaring. Pak daarom nu jouw verantwoordelijkheid en neem deel aan het 41e Veerstichting Symposium!

Soort Prijs
Veerkaart €499,-
Duo-kaart €899,-
Dagkaart €299,-
Cultuurkaart €125,-

De prijzen zijn inclusief BTW en fiscaal aftrekbaar.

Duo-kaart

Ken jij iemand die een grote maatschappelijke impact heeft op zijn of haar omgeving? Middels de Duo-kaart bieden wij je de mogelijkheid om twee kaarten aan te schaffen voor een gereduceerd tarief.

Dagkaart

Indien je graag wil deelnemen aan het 41e Veerstichting Symposium, maar beperkt tijd vrij kan maken, bieden wij je de mogelijkheid om een Dagkaart aan te schaffen voor de donderdag dan wel de vrijdag. Donderdag begint de dag rond 10.00 en wordt er afgesloten met een diner, waarna je ervoor kunt kiezen door te gaan naar de avondborrel. Vrijdag begint de dag rond 08.30 en wordt er afgesloten met een borrel in de namiddag.

Cultuurkaart

Om diversiteit binnen het deelnemersveld aan te moedigen, komen enkele vormgevers in aanmerking voor de Cultuurkaart. Wij bieden je de mogelijkheid deze kaart aan te schaffen voor een gereduceerd tarief, indien je werkzaam bent binnen de kunst- en cultuursector.

Aanmelden

Uw interesse kunt u kenbaar maken door via onderstaande knop contact op te nemen met onze twee vormgeverwervers Jamie van Son en Cato Koomen. Vermeld in uw mail uw naam, leeftijd en dagelijkse bezigheid. Wij nemen zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u op en hopen u deze juni te mogen verwelkomen op het 41e Veerstichting Symposium!

Aanmelden als vormgever

Een inclusievere Veerstichting

Sinds 1979 vindt de Veerstichting zichzelf keer op keer opnieuw uit. Juist wanneer men denkt te weten wat er te verwachten valt, verbazen, verrassen en verbluffen wij onze deelnemers. Tegelijkertijd moeten ervaringen en inzichten uit het verleden ons doen inzien waar een grote uitdaging voor de Veerstichting nog ligt: inclusiviteit. Iedereen met een liefde voor het maatschappelijk debat en expertise in het eigen vakgebied is welkom en moet zich welkom vóélen bij de Veerstichting. Iedereen. Het Veerstichting symposium is namelijk niet alleen een ontmoeting tussen generaties en vakgebieden, maar ook tussen culturele zienswijzen en achtergronden. Wanneer er verzoeken zijn op het gebied van dieet of voorzieningen voor andersvaliden of visueel dan wel auditief beperkten, horen wij dit heel graag. Het is ons streven dat iedere deelnemer van het 41e Veerstichting symposium zich niet alleen geïnspireerd, verbonden en bewogen voelt, maar ook volkomen welkom!

Take away

Van den berch van Heemstede