Deelnemen als vormgever

Het deelnemersveld van het Veerstichting Symposium bestaat elk jaar voor de helft uit ambitieuze topstudenten van alle Nederlandse en Vlaamse universiteiten en hogescholen. De andere 250 kaarten zijn bestemd voor de zogenoemde vormgevers van de maatschappij. Waar studenten de leiders van de toekomst zijn, hebben onze vormgevers zich reeds bewezen als de leiders van vandaag. Vormgevers hebben binnen hun vakgebied een grote maatschappelijke impact en zijn afkomstig uit alle takken van de samenleving, waaronder het bedrijfsleven, de overheid, de wetenschap, belangenorganisaties en de werelden der kunst, sport, tech en media.

Als vormgever wordt u op het 41e Veerstichting Symposium in contact gebracht met gemotiveerde studenten, inspirerende sprekers en andere betrokken vormgevers. Neem daarom nu uw verantwoordelijkheid en neem deel aan het 41e Veerstichting Symposium!

Soort Prijs
Veerkaart €499,-
Duo-kaart €899,-
Dagkaart €299,-
Cultuurkaart €125,-

De prijzen zijn inclusief BTW en fiscaal aftrekbaar.

Duo-kaart

Kent u iemand die een grote maatschappelijke impact heeft op zijn of haar omgeving? Middels de Duo-kaart bieden wij u de mogelijkheid om twee kaarten aan te schaffen voor een gereduceerd tarief. Indien u graag gebruik zou willen maken van de Duo-kaart vragen wij u dit te vermelden in de mail.

Dagkaart

Indien u graag wil deelnemen aan het 41e Veerstichting Symposium, maar beperkt tijd vrij kan maken, bieden wij u de mogelijkheid om een Dagkaart aan te schaffen voor de donderdag dan wel de vrijdag. Donderdag begint de dag rond 12.00 en wordt er afgesloten met een diner, waarna u ervoor kunt kiezen door te gaan naar de avondborrel. Vrijdag begint de dag rond 08.30 en wordt er afgesloten met een borrel in de namiddag. Indien u graag gebruik zou willen maken van de Dagkaart vragen wij u dit te vermelden in de mail en toe te lichten op welke dag wij u mogen verwelkomen.

Cultuurkaart

Om diversiteit binnen het deelnemersveld aan te moedigen, komen enkele vormgevers in aanmerking voor de Cultuurkaart. Wij bieden u de mogelijkheid deze kaart aan te schaffen voor een gereduceerd tarief, indien u werkzaam bent binnen de kunst- en cultuursector. Indien u graag aanspraak zou willen maken op de Cultuurkaart vragen wij u dit te vermelden en toe te lichten in de mail.

Aanmelden

Uw interesse kunt u kenbaar maken door via onderstaande knop contact op te nemen met onze twee vormgeverwervers Jamie van Son en Cato Koomen. Vermeld in uw mail uw naam, leeftijd en dagelijkse bezigheid. Wij nemen zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u op en hopen u deze juni te mogen verwelkomen op het 41e Veerstichting Symposium!

Aanmelden als vormgever

DIF