Studenten symposium inschrijvingsformulier

Vul hieronder je gegevens in en upload je thematische opdracht. Hopelijk ben jij op 20 en 21 september 2018 één van de gelukkige 250 studenten die aan het symposium mag deelnemen! Voor het 39e Veerstichting symposium geldt dat de opdracht/essaydeadline op maandag 1 mei 2018 zal zijn.

Talent Pool

Lever nu snel je CV in en maak kans om deel te nemen aan onze unieke Talent Pool! Maak kans op exclusieve workshops en trainingen die bijdragen aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Wanneer je wordt uitgekozen wordt je automatisch geselecteerd voor het Verse VIS-diner op 31 mei. ‘Very Important Students’ zullen dit jaar deel uit maken van het succesvolle recruitmentdiner met een speciaal ‘Veertintje’. Ook vergroot je de kans om geselecteerd te worden voor speciale businessevents die onze sponsoren aanbieden. De deelnemende bedrijven zijn A. T. Kearney, Deloitte, Liberty Global, ING, Heineken en Ordina. Kies na het invoegen van je CV bij welke bedrijven jij aan tafel zou willen zitten tijdens het Verse VIS-diner.

Download hier een voorbeeld cv.
Vergeet niet je voor- en achternaam in de bestandsnaam te zetten (bijv. CV_Achternaam_Voornaam.pdf). *

Aanmelding

Neem bij het inleveren van een pitch contact op met Sanne Steggerda, via studenten@veerstichting.nl. Verwijs in de mail kort naar je pitch en laat weten of je aanwezig kan zijn op de pitch-dag op 12 juni.

Voor het inleveren van een design neem contact op met studenten@veerstichting.nl. Hier volgen enkele voorbeelden:

Korte film: Upload je film op wetransfer.com en stuur dit naar studenten@veerstichting.nl. Let op: je inschrijving is niet compleet met een korte beschrijving van 1/2 A4 met een link naar je bestand in een Word document, dat je stuurt naar studenten@veerstichting.nl. (Max 5Mb, o.v.v. 'Design_Achternaam_Voornaam')

Foto: Upload je foto op wetransfer.com en stuur dit naar studenten@veerstichting.nl. Let op: je inschrijving is niet compleet met een korte beschrijving van 1/2 A4 met een link naar je bestand in een Word document dat je stuurt naar studenten@veerstichting.nl. (Max 5Mb, o.v.v. 'Design_Achternaam_Voornaam'). Stuur daarnaast het origineel op naar:

Veerstichting
t.a.v. Sanne Steggerda
2301 EE Leiden

Gedicht: Stuur je gedicht in een Word bestand naar studenten@veerstichting.nl. (Max 5Mb, o.v.v. 'Design_Achternaam_Voornaam')

Schilderij / Beeld / Installatie: Het is de verantwoordelijkheid van de maker dat het werk beoordeeld kan worden. Inzending gaat volgens de afspraak die gemaakt is (contact via studenten@veerstichting.nl)

Overig: Neem voor andere alternatieve opdrachten of andere manieren van verzending contact op met studenten@veerstichting.nl.