Deelnemen als vormgever

De 250 deelnemende niet-studenten aan het Veerstichting symposium noemen wij ook wel de ‘vormgevers van de maatschappij’. Vormgevers zijn de ‘leiders van vandaag’. Een vormgever is iemand die binnen zijn of haar bereik een grote maatschappelijke impact heeft. Vormgevers zijn mensen uit het bedrijfsleven, overheid, wetenschap, kunst, belangenorganisaties, tech, media en andere sectoren. U vindt het leuk om met gemotiveerde studenten, de leiders van morgen, te sparren over maatschappelijke vraagstukken en wil actief deelnemen aan de vele interactieve momenten die de Veerstichting te bieden heeft. Pak uw rol als leider, neem uw verantwoordelijkheid en kom naar het 40ste Veerstichting symposium.

Soort Prijs
Normaal tarief €499,- (incl. BTW)
Cultuur tarief * €125,- (incl. BTW)
DUO kaart ** €899,- (incl. BTW)
Dag kaart *** €299,- (incl. BTW)

* Cultuur tarief

Alleen voor de volgende sectoren:

• Cultuurorganisatie
  • Media
  • Onderwijs
  • Uitvoerend Kunstenaar
  • NGO
  • Social Entrepreneur
  • Geestelijken

** Duo kaart

Als u voor de optie DUO-kaart kiest stelt de stichting u in staat om een vormgever van de maatschappij uit te nodigen die niet over de middelen beschikt om een normaal toegangsbewijs te betalen. U kunt contact opnemen met de stichting om door te geven wie deze persoon is.

*** Dag kaart

Mocht u niet beide dagen aanwezig kunnen zijn, dan bieden wij u de optie om een kaart aan te schaffen voor of de donderdag of de vrijdag. Let er op dat u in het aanmeldformulier de juiste dag selecteert. Donderdag beginnen we om 12:00 en eindigen we na het diner. Vrijdag beginnen we om 08:30 maar is er geen diner.

Belangrijk: prijzen zijn inclusief BTW en fiscaal aftrekbaar! (De Veerstichting heeft een ANBI-status).

Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met Jamie van Son via vormgevers@veerstichting.nl

Aanmelden

Bent u of kent u iemand die voldoet aan de bovenstaande omschrijving van een vormgever? Maak uw interesse kenbaar door via onderstaande knop een mail te sturen aan Jamie van Son met daarin uw naam, dagelijkse bezigheid (hoe realiseert u een maatschappelijke impact binnen uw bereik) en leeftijd. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u op.

Aanmelden als vormgever

Loyens & Loeff