Deelnemen als student

Ben jij een gemotiveerde student aan de universiteit of hogeschool? Dan kun jij deelnemen aan het jaarlijkse symposium! De aanmeldingsdeadline is 1 mei 2018. Wil je alvast de sfeer van het symposium proeven in je eigen studentenstad? Kijk hier voor meer informatie over de lokale Veer events.

Wil jij deelnemen aan het 39e Veerstichting symposium?

Neem deel als student

Deelnemen als vormgever

De 250 inspirerende denkers noemen wij ook wel de ‘vormgevers van de maatschappij’. In deze groep vinden we de ‘leiders van vandaag’; mensen uit bedrijfsleven, overheid, wetenschap, kunst, belangenorganisaties, media en andere sectoren. Om de kwaliteit en de relevantie van de gedachtewisseling tijdens het symposium te waarborgen, nodigt de Veerstichting vormgevers gericht en persoonlijk uit.

Neem deel als vormgever

Sprekers

Bij de Veerstichting draait het om unieke interactiviteit: kennismaken, visies delen en van elkaar leren. Daarnaast creëert ‘de Veer’ een ruimte waar generaties elkaar kunnen inspireren. Zo dragen vormgevers bij aan de persoonlijke ontwikkeling van de nieuwe generatie. Andersom kunnen vormgevers ontdekken wat jongeren bezighoudt. Dit maakt het de moeite waard om bij te dragen aan een unieke verbinding tussen generaties. Het is ‘ontmoeten op niveau’.

De sprekers

ING