Student- en vormgeverambassadeurs

Studentambassadeurs

Elk jaar wordt er een team van studentambassadeurs aangesteld die het bestuur ondersteunen bij de werving van studentdeelnemers. Per stad worden drie à vier ambassadeurs aangesteld, die een paar maanden samen zullen werken om de Veerstichting op de kaart te zetten in hun studentenstad.

Als ambassadeur van de Veerstichting zal je daarnaast in het voorjaar geheel met je eigen groep een VeerEvent in jouw studentenstad organiseren. Dit is een kleiner pre-symposia die een voorproefje zal geven op het grote Veerstichting symposium. Als groep ambassadeurs krijg je vrijheid om het VeerEvent naar jouw eigen smaak in te vullen. Denk hierbij aan het zelf regelen van een locatie, sprekers en de promotie binnen jouw studentenstad!

Naast het organiseren van de VeerEvents zijn de ambassadeurs het aanspreekpunt voor de studenten uit zijn/haar stad. Binnen een korte tijd leer je met een kleine groep studenten intensief samen te werken en doe je veel organisatorische ervaring op! Het is dus ontzettend leerzaam, en daarnaast een waardevolle tijdbesteding naast je huidige studie.

Neem voor meer informatie contact op met het bestuurslid Deelnemerswerving - Studenten

Richella Stokhuyzen
Secretaris & Deelnemerswerving - studenten