Ceremoniemeesters

Ceremoniemeesterschap

Ieder jaar wordt het bestuur van de Veerstichting vanaf februari ondersteund door twee extra bestuursleden die zowel voorafgaand aan het symposium als op het symposium van onschatbare waarde zijn. Enkele maanden na de start van het bestuursjaar sluiten deze twee ceremoniemeesters zich aan bij de groep.

Neem contact op met het bestuurslid Marketing & Logistiek (marketing.logistiek@veerstichting.nl) voor meer informatie.

Ceremoniemeester 2019

Het 40ste Veerstichting bestuur is al druk bezig met de benodigde voorbereidingen voor het Lustrum symposium op 13 en 14 juni 2019. Ook dit jaar zullen wij versterkt worden door twee ceremoniemeesters die het symposium in goede banen zullen leiden. Zij zijn verantwoordelijk voor de logistiek organisatie, het regelen van het personeel, de creatieve invulling van het decor en de vluchten en het verblijf van de sprekers. Daarnaast regelen zij de natura sponsoring en de organisatie van het Verse VIS-diner, de Pitch-dag en de studentconference. Tijdens het symposium ondersteunen de ceremoniemeesters het bestuurslid Marketing & Logistiek (Eline Bakker Schut) en zijn zij hoofdverantwoordelijk voor alles wat achter de schermen tijdens het evenement gebeurt.

Omdat dit jaar grote veranderingen gaan plaatsvinden, waaronder de vervroeging van het symposium naar vóór de zomer, zullen ook de ceremoniemeesters eerder worden aangesteld. Vanaf 1 februari zullen de ceremoniemeesters van start gaan aan een leerzaam half jaar: een grote uitdaging met een grote verantwoordelijkheid.

Ben jij ondernemend, praktisch ingesteld en creatief? Dan is dit echt iets voor jou! Mocht je nog vragen hebben of zou je je graag willen opgeven als ceremoniemeester? Schroom dan niet om contact op te nemen via marketing.logistiek@veerstichting.nl en wie weet kan jij je vanaf januari aansluiten bij het studentenbestuur van de Veerstichting!

Eline Bakker Schut
Marketing & Logistiek